Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma i Bollnäs igen!
De känns jätte skönt, tror inte jag hade klarat en till dag uppe i vemdalsskalet..
Visst var vissa saker roliga och så, men de mesta måste jag få säga var pest! De går inte riktigt att förklara här, för de är så jäklans mycket som hände där uppe, många upplevelser för livet, vissa man vill glöma så fort som möjligt och vissa man vill bära med sig livet ut.
Min katt blev i alla fall tokig, minst sakt, när jag åkte. Han har haft ner mina blomkrukor och bitit sönder mina långa hängande plastblommor i små små bitar! Sen har han bitit sönder min temometer, alltså sladden som hänger utanför fönstret för att se temperaturen ute var av på mitten.. och sist men inte minst har han ätit upp mina extremt långa lösögonfransar med pärlor på. Kan inte säga annat än att jag har en knäpp katt. Nu när jag kom hem har han oavbrytit följt efter mig, kan knappt gå på toan utan att han sitter nedanför och kollar på mig..

Om man ska sumera min praktik kan man säga att de jag gjort är att:
1. Jobbat
2. Läst (2500 sidor)
3. Spelat spel
4. kollat ut i intet..

Framför allt Frida grym på att sitta och göra ingenting nu, hon satt flera gånger och bara kollade ut i intet i 4 timmar isträck! Medalj till henne! :)



Jag och Frida gjorde en lista vad som är kvar att göra innan skolan är slut, och de är inte mycket kan jag säga!
jag börjar få lite smått panik när jag tänker på allt som jag ska fixa innan jag tar studenten!
Bland annat måste jag fixa skjus till balen, balskor, studetklänning och högskola?, med mera med mera!
PANIK!

Inte långt kvar!

Dags att sätta fart om jag ska hinna klart med allt innan de är försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0