My weekend will look like this:

Fredag:
Idag började skolan 13.00, gjorde inget speciellt på första lektionen så jag hann med gymmet mellan första och andra lektionen. Jag hann också med en joggingrunda med Jimmy innan idrotten (andra lektionen). Sen blev de brännboll med den lilla del av klassen som kom, 8 stycken.. Men rikitgt kul hade vi för de!

Efter skolan åkte jag ner på stan och solade, måste ju hålla brännan kvar, annars kommer den säkert snart försvinna!
Sen hem, och inget mer.. tråk, tråk, tråk!

Lördag:
Blir marknaden med Malin, sen ska vi ha en myskväll med ost, kex och smått och gott!
Får se om jag sover kvar också.

Söndag:
Idag ska jag iväg och kika på när Andreas har match mot vallsta, derbyt!
Sen får jag se hur kvällen blir :)


De var min helg i snabba drag!

Den här kvällen har verkligen gått låååångsamt!
Jag har inget att göra, tycker klockan står still, och är inte trött så jag kan inte sova heller..

Hoppas kvällen går fortare!
Ha en bra kväll/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0