Ryck!

Kände verkligen för att göra något, alla var upptagna så de blev en tur till gymmet!
Måste utnyttja gymkortet de sista dagarna de är kvar på de, får ju inget mer sen när jag är klar med skolan. Får kanske skaffa mig ett om jag ser att jag har tid med de eller vad jag nu gör i höst!

Kändes lite surt att jag bara kunde köra överkropp, för jag inte får anstränga knät. Jag vill ju träna kondition och benstyrka också, vill inte bli så här biff och spänna upp överkroppen som alla muskelknuttar gör på gymmet.

Nu blir de duschen och sova, imorgon har jag min sista köksdag på skolan någonsin!!
Skönt, men ändå tråkigt.

Imorgon kväll blir de "grillfest" hos Enis för han fyllde år i Måndags. Har hittat den perfekt presenten också, he gonna love it :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0