Lustgården!

Idag var jag med Frida och åt på Lustgården på skolan, var treorna som hade den öppen idag.
Vi åt båda kyckling med ris och wookade grönsaker och till dessert åt vi fransk kladdkaka med limegrädde. Det var väldigt gott, var mätt hur länge som helst. Kunde knappt gå för jag hade så ont i magen efteråt det var för att jag var mätt inte att det var äkligt.


Kycklingen, jag hann äta lite innan jag knäppte. Var hungrig så jag kunde inte vänta :P


Frida mitt i maten :). Sötunge!

Imorgon så är det sista april så då ska jag till Jocke i Arbrå på fest. Skulle komma upp mot 30-40 stycken hörde jag någonstans. Så nu väntar jag på att Enis ska logga in på msn så jag får veta när och hur vi ska dit.
Man får hoppas på att det blir roligt.

Idag iskolan så åt jag inte bara utan först var klassen på studiebesök på Scandic, det var hotellkundskapen vi var där med.
Efter det hade vi UF hela dagen. Ska förklara senare vad vi gör.
Efter skolan på var det träning med innebandygymnasiet. Vi var bara tre stycken där så det kändes ganska onödigt att vara där för vi kunde inte göra någon övning. Det var hinderbana och skott som träningen bestog av.

Nu ska jag kolla på sjukhuset.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0