Tisdag.

Det fina vädret verkar som det håller i sin och det är tur så inte jag har har försökt vädret med spindlarna jag dödade!
Hoppas man kan ha kort byxor i morgon med, som jag hade idag.
Camilla och Isabella kom hem från praktiken i Spanien i Lördags och i går fick jag present av Camilla. Det var ett par örhängen och ett par korta, pösiga byxor, jätte sköna var det! Idag fick jag även present av Bella, det var en jätte fin sjal, tack båda, för jättefina saker! :)

Idag var jag med på radio, radio gävleborg. De var på Heden och spelade in, alla esteter var där + jag, Bella och Camilla. De frågade mig om vad vi hade för mat i Lustgården, vad jag tyckte om linjen (HR) och vad jag gjorde i Etiopien.
Hoppas ni hörde det var direktsändning cirka 12.45 var det.

Imorgon så ska jag till scandic på studiebesök, sen så har vi UF resten av dagen, roligt!

Nu ska jag nog gå ut med vovven.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0