Jobb.. Ledig!!

Nu har jag inte hunnit bloggat så mycket på sistone, har jobbat..
Men nu är ajg äntligen ledig i 4 dagar! Jobbar inte fören på onsdag.
Imorgon så ska jag på Björn Rosenström på kvällen, också blir det lite förfest innan..
Kommer bli jätte trevlig med roligt sällskap!
Kommer en fin en utvärdering över hur han var.. :)


När jag kom hem från jobbet ikväll, så åt jag lite sen så åkte jag ner till Camilla en sväng.
Jag och Camilla åkte senare till Enis och kollade lite på film innan vi tänkte åka ner på stan och gå på kina resturangen. Men den hade tydligen stängt.. Så vi gick runt lite på stan och träffade syrran (som jag inte visste var i Bollnäs, så blev lite paff när jag såg henne). Sen skulle vi gå på Roma och äta med vi fick sitta så länge innan de tog beställningen så vi tröttnade och gick till Max och åt istället. Men där var de inte snabb heller, vet inte om det var en ny i kassan eller, det tog en evighet! Men till slut blev vi mätta iaf.

Nu vet jag inte om jag ska sätta på en film eller om jag ska sova..
Får se hur det slutar.


"Vad gör du nu för tiden?
Varför hör du aldrig av dej?
Det var alldeles för länge sen vi sågs."


Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0