Ledig dag!.

Idag hade jag en ledig dag, som jag hade planerat att göra väldigt mycket under, men som ni vet blev det ändrade planer.
Men jag hann i alla fall tvätta mina jobbar kläder så jag slipper ha skitiga kläder imorgon på jobbet.

Igår på jobbet var det fullt upp då vi hade 140 gäster, och kvällen startade med att kassan inte funkade.. Blev kaos, innan vi hittade en annan kassa apparat. Min gogubbe var där också, en gubbe som är där alla gånger vi har öppet, dricker alltid två mörka öl, och går innan vi stänger. Hör också varje gång att jag är så gullig och att jag är som hans lilla ugne, för han har ingen egen, etc..
Kom hem i skaplig tid 23.30. tidigare än vanligt.
Imorgon blir det troligtvis senare, eftersom det är helg..

Nu ska jag nog ta och kolla på två och en halv män. Innan jag sover.
Ska upp och ner på stan med mamma imorgon innan jag ska och jobba.

Ha det bra ♥ /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0