Sorry.

Förlåt för usel uppdatering, har jobbat 24/7 känns det som..
Jag har fått papprena om övningskörning så nu har jag börjat. Snart blir det farligt på vägarna!.
Övningskörde i förrgår och igår, kanske blir nått idag också..
Går ganska bra faktiskt, jag trodde det skulle vara svårare.

Jag tänkte ta utvärderingen på Brudens bäste man.

Brudens Bäste Man
Tom och Hannah är bästa vänner ända sedan Tom oturligt nog kröp ner i fel säng, med Hannah istället för hennes kompis. Hannah åker på en resa till Skottland inom sitt yrke, när hon är borta upptäcker Tom att Hannah är kvinnan i hans liv. Men när Hannah kommer tillbaka har hon en plötslig överaskning, hon ska gifta sig. Nu måste Tom komma på ett sätt att stjäla bruden!

Romantisk och rolig film.

Får 4 / 5.




Snart ska jag iväg och jobba, börjar kl 17.00-01.00, cirka.
Blir kul att jobba för både idag och igår ska Bella jobba med mig, det var en tjej som det var ett missförståd med igår så hon skulle inte jobba så då ringde jag in Bella, och idag var det en som bivit sjuk så då fick hon komma igen! Trevligt.

Nu tror jag ska ut och ävningsköra lite innan jag ska äta och dra iväg.

♥  /M.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0