Trevligt sällskap.....eller inte?

Idag så jobbade jag mellan 17.00 och 01.30.
Blev ganska mycket, Therese och Lina ibaren och jag ute i kylan och plockade, det blev rikitgt kallt!
Lite fulla persoener var det sär också, var någon släktträff och vissa av de kom först och gick sist...

På vägen hem så var det kolsvart, såg inte mycket. Men jag så att det var någon mörkt och stort som stog på vägen så jag vinklade lyset ditåt och såg två ögon, det var en björn som stog där på vägkanten och kollade på mig! Lite rädd jag var när jag åkte förbi, vet ju aldrig vad en sån kan göra, tänk om den bara skulle hoppat på mig och dödat mig eller jagat mig!
Usch, skakkade hela vägen hem sen. Nu kommer jag inte kunna somna bara för det heller..
Ryser när jag tänker på det.



Aaja, ni får en utvärdering av "brudens bästa man" senare, nu måste jag försöka sova!

Natti Natti (S)

♥ /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0