Utan rubrik.

Hittade inte på någon bra rubri så de får vara utan någon..
Idag har jag jobbat mellan 8-16. Trött nu för jag kunde inte somna på engång igår, var svårt att komma upp imorse. När man kollade ute genom förstret och det blåste och regnade, ville jag bara ligga kvar i sängen!
Kom upp och jobbade mina timmar, sen åta jag tacos när jag kom hem. Efter det så blev det övningskörning med pappa. Gick bra faktiskt, åkte efter vägen för första gången på riktigt.. 4:e gången jag kör..

Nu sitter jag och nöter, Medody Clud - The Only Ones.

<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/C0gmHsBWRXc&hl=sv&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/C0gmHsBWRXc&hl=sv&fs=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

Rikitgt bra låt!.. Årets sommar låt för mig!

♥ /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0