Bal -09

Idag har jag och Bella varit nere på balen i spöregnet och kikat!
Det var till exempel en tjej som kom in genom att hon satt i en sulk och blev dragen av fyra killar som var barfota och bara nårr skynke på sig, det var regn, blåst och 5 grader varmt. Tror inte att de frös ett minsta!

Barfota killarna.

Alla var så fina, och när man började tänka efter lite så är det bara 365 dagar kvar ungefär till jag ska gå på balen, dags att räkna ner snart tror jag..

Imorgon blir det tranan och förfest hos Josse innan, kanonkul! UTSPARKEN!
Lite minne från förra året, började skrattade när jag tänkte på det!

Och inte finns det nått kvar i skolan heller, gjorde inte mycket idag, är bara typ betygsnack och sån kvar..
Känns som det redan är sommarlov, fast inte på vädret då! uscha!

Men...
Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0