Filmtime.

Nu har jag haft en lite egen filmtime. Kollade som jag nämde tidigare på "I spel och kärlek...".
Det var ganska bra, var lite gammeldags för mig kanske. Det inspelade sig på 1925 talet. Men själva handlingen var bra och lite komisk imellan åt. Men det var nog meningen eftersom det var en komedi.
Den handlade om:
Om en reporter Lexie, som skulle hitta fotbollsproffset Carters hemligheter. För han verkade så perfekt men det kan ingen vara och hon villa hitta hans svagheter. Men när Carter blev värvad till ett annat lag där Dodge är lagkapten, blir det problem eftersom att både Carter och Dodge har blivit förälskad i den vakra Lexie.

Visst skulle jag kunna rekomendera filmen till många men jag tror den kanske inte passar till alla personligheter, det får man avgöra själv. Jag gillade den men inte någon speciell kanonfilm..



Nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon. Fixa massa saker till pappas 40års kalas på tisdag.

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0