Piss väder!

Helgen har verkligen bara varit piss!
Vädret uscha! Har inte ens varit utanför dörren knappt, regnet vräkte verkligen ner!
Idag har det varit lite bättre väder ialla fall. Har varit på stan med mamma och Lena och shoppat till midsommar. Tänkte för inte följa men jag började fundera och jag bestämmde mig att jag verkligen behövde det, hade inte fått friskt luft på evigheter!
Nu har det börjat regna igen.. Undra hur det blir med träningen ikväll. Funderar nu om jag ska ta en "hemträning" orkar inte åka ner till stan sen åka till Alfta och träna, sen hela vägen hem. När jag bara kan träna hemma..
Har faktist bestämmt mig nu att jag ska ta en "hemträning", ska ut och jogga i kanske 40 minuter eller nå. eller så tar jag lite intervaller.. Har fått ett schema av atrik (tränaren) så jag slipper åka ner varje gång.

Kanske ska ner till Enis en sväng och sova där sen , får se hur det blir..

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0