Träningar!

Idag blev det fika med Camilla, Bella, Dennis, Jimmy och Malin efter skolan.
Sen blev det träning med ingym, ensam tjej :/
Fixa ordning och träna tjejerna (F13), de utvecklas!
Gymmet med Camilla och Dennis i en timme.
Sedan stack jag och Camilla ner på relaxen och ångbasta, bada bubbelpool, simmade lite ner i bubbelpoolen igen och ångbastu innan vi gick och duschade. Var väldigt skönt och nu ska jag och Camilla göra det som en vana med det schema varje onsdag framöver till simhallen stänger.
Vi kankse ska gå på någon vatten gympa med om vi har tid.
Ska komma ihåg min egen bikini nästa gång slipper jag låna Camillas.
/M.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skulle också vilja gå på vattengympa, det verkar asskoj :D

2009-03-14 @ 19:45:53
URL: http://sandstroom.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, ja hör av dig isåfall! :D¨

2009-03-15 @ 09:58:41
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0