Gårdagen.

Men gud vad roligt jag hade igår å en fest hos Mathias, Malins kille.
Massa folk av alla åldrar och slag.
Men för mig slutade det för en bula i pannan eftersom Mathias jagade mig och jag träffade inte dörröppningen utan dörrkarmen, usch vad ont det gjord, och fortfarande gör.. Men det är det värt, en liten bula stoppar mig inte :P
Men det gick ju sämre för andra också, tony x2 fick gå hem med olika skor efter någon hade tagit fel.. Malin slog också huvudet i en dörrkarm så jag vet inte vad vi gjorde för fel :P


Det kommer bilder senare, för just nu går det tydligen inte att lägga ut bilder, det blir bara kryss av bilderna man lägger ut..

Men i morse när vi vaknade så fanns det inte ett rent glas iaf. så ganska mycket var det :p

Nu ska jag plugga på fackuttryck till imorgon. Går i skolan mellan 9-10 skönt dag, men vi har en läxa istället men den tar inte längre än en kvart att göra :p

Så nu ska jag ner och duscha, och massera min lilla bula som ömar :(
Haha!

Ha det bra <3 /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0