Ännu en meningslös dag!

Idag har verkligen varit en meningslös dag, ännu en dag utan ljudet av ditt hjärta..
Varje dag utan ditt hjärta är meningslösa.



Jag sov bort hela den hära dagen för att ta igen att jag inte fick någon sovmorgon igår, då jag klev upp 6 för att åka på hundutställning i Högbo.


Vi var på hundutställning med denna lilla busen, inte för att hon är så här liten längre! Hon är stor nu!
Jag vaknade inte förräns 14, men låg ändå lvar i sängen ända tills 16. Då kändes de som jag borde kliva upp för jga började få ont i rumpan efter ha legat så länge. De var inte för att jag somnade sent igår jag sov innan klockan 1 men de var de timmarna från igår jag måsta ta igen!
Ikväll har jag inte heller något inplanerat, jag hatar att ha tomma kvällar, jag vet inte hur jag ska fördriva dem! De ända jag gjort idag är att plockat lite bland saker men jag har inget att städa så de var bara ännu en meningslös sak som jag gjorde för att fördriva tiden!
Känns så jäkla surt att bo så här långt bort som jag gör från stan, för på stan finns de alltid saker man kan göra, finns alltid folk att umgås med, de finns de inte här..


De ända jag vill göra nu är att höra ljudet av ditt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0