Herregud!

HAHAHAHAHAHAHA!
Jag tror jag dör av skratt!

jag har kollat på en massa gamla bilder på mig och syrran sen vi var jätte liten!
Vi hittade massa bilder från utlandet och på gamla kompisar som man hade när man var 8-10 år!

Och att man inte kommer ihåg att man gjort alla saker!
Vi hittade en bild på mig och syrran när vi hade sminkat oss som katten och stod och lekte katten hos farmor, herregud! kul att se nu men förstår inte hur man kunde få för sig att göra nått sånt då!

Vi hittade också en bild sen förra gången jag var på plathanias (dit jag ska om 17 dagar med Frida). Där en servitör lyfte upp mig och mamma så klart knäppte kort!

Dålig kvalitet, men syns lite!

Gud vad liten jag var där!

Får hoppas att den här Kreta resan inte slutar så där.. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0