Jag börjar bli orolig..

Jag börjar bli lite oroligt om hur de kommer gå med min och Fridas resa till Kreta, de jävlans askmolnet från vulkanen på Island verkar inte ge sig! Nu på nyheterna säger de att de inte kommer mindre aska ur vulkanen utan mer.. Askan kommer ligga kvar i alla fall lika mycket till på måndag, men om man har riktig otur kan de ligga kvar upp mot ett år. Förra gången de hände något liknande var de 1810, och då fanns de inga flyplan.
Experterna säger om inte askan försvinner inom 2 veckor så flygen kan börja gå igen kommer alla flygbolag gå i konkurs.
Vi kommer behöva börja leva som på 60-talet, eftersom exempel snittblommor, kryddor och mode kommer inte kunna inporteras från Asien..
Jag VILL INTE leva som på 60-talet!

Aaja, jag får hoppas att askan försvinner någon gång, för jag ska fan med Frida till Kreta!! Så är de bara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0