New hair!

Jag gjorde nått nyttigt idag i alla fall, jag har precis färgat håret!
Jag tror de är första gången jag färgar håret och blir nöjd med resultatet, annars brukar de jämt nästan bli svart!


Resultatet ^^



Fast jag har gjort annat nyttigt idag också, jag har varit hos farmor och hjälpt henne tillsammans med pappa att rensa ur ett garage, så där står nu min bil och väntar på att de ska bli december så jag får körkort!
De är ingen ny bil precis men den är helt okej, den är lika gammal om mig, född 1992 ;)
De är farmors gamla bil som jag ska få efter hon har köpt en ny! En helt perfekt förstabil enligt mig. Fråga mig inte om bilmärke och liknande, den är liten och röd!

Så nu vill jag fylla 18, för att kunna ta mig dit jag vill utan problem!

Ha en bra söndagskväll allihop! För imorgon börjar skolan/jobbet igen..




Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fint det blev! :)

vad kul att du också hade sökt kurs i Gävle, den verkade ju intressant tycker jag :)

2010-04-18 @ 20:44:13
URL: http://petramariannenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0