Balnerver?

Jag tror balnerverna börjar komma på mig nu..

Fixade naglarna idag på "lottas", blev rikitgt bra, men hur ska jag kunna hålla de hel? Jaa de är stenhårda, men de hjälper inte mig, förra gången jag gjorde nagelförlängning sa syrran att de skulle hålla i upp till en månad, två dagar senare hade jag bitit sönder en nagel..
Men nu jävlar ska jag kunna de vara!



Annars gjorde jag inte så mycket idag, inhandlade lite campange tills imorgon bara ;)

Nu har jag testat och provat, båda balklänningen, med smink, smycken och skor. De satt helt perfekt!
jag har också testat massa klänningar vad jag ska ha för nån på kvällen på efterfesten. jag tror jag hittat den jag ska ha, men jag vet inte rikitgt så jag tar med mig 3 olika ;)

Blir nog en lång dag imorgon, ska vara hos frisören kl. 8.00 sen har jag fullt upp hela dagen och natten fram tills 04.00 då efterfesten tar slut!

Hoppas alla får en bra kväll och morgondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0