Så länge vi båda andas.

Igår hände något som inte händer ofta när de gäller mig, de var att jag inte ens knäppte igång datorn!

Mitt på dagen igår fick jag ett meddelande att en bok jag har recerverat på bibloteket fanns där för mig, överlycklig som jag var då, åkte jag direkt ner efter skolan och hämtade ut den.
De var boken "så länge vi båda andas" av Stephenie Meyer, som kommit in. De är den sista boken i Twilight serien!

De är förklaringen varför jag inte satt vid dator något igår, jag var fast i boken!


<3


Hunnit en bit!

Boken är på 553 sidor, önskar den var längre, jag vill inte att de ska ta slut!

Jag känner mig som en liten fjortis tjej som älskar Twilight, men de är verkligen de bästa böckerna och filmerna jag sett och läst! Ingen tvekan!

jag brukar inte gråta till böcker, men varje kväll jag läst böckerna slutar de alltid med att jag ligger och gråter för mig själv..
Filmerna är en annan sak, de gråter jag mig genom hela filmerna, hur många gånger jag än ser de kommer jag aldrig sluta gråta tror jag.
1:a filmen har jag sett 11 gånger
2:a filmen har jag sett 6 gånger, fler blir de!
3:e & 4:e har inte kommit ut, men jag längtar!

Jag låter säkert som en besatt nörd men de är sååååååå bra!

Så ikväll blir de säkert fler tårar med boken i handen.



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan ju säga att jag känner igen mig lite grann i den där twilight-hysterin. Den var helt luddig & rosa och ville liksom aldrig komma därifrån, och det gjorde jag inte heller, jag har fortfarande inte läst ut sista boken och då var det ändå i sommras jag började läsa den! Jag har någon slags skräck att läsa klart den.. ;)

2010-03-25 @ 22:42:12
URL: http://sandstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0